Gorlice

GORLICE Lokalizacja Gorlice woj. małopolskie Powierzchnia sklepu 84 m² Opiekun projektu Michalina Gola tel. 735 99 55 32 Sieć Sklep prywatny 

Anglia

ANGLIA Lokalizacja Newcastle Powierzchnia sklepu 446 m² Opiekun projektu Michalina Gola tel. 735 99 55 32 Sieć Sklep prywatny

Kostrzyn nad Odrą

KOSTRZYN NAD ODRĄ Lokalizacja Kostrzyn nad Odrą woj. lubuskie Powierzchnia sklepu 49 m² Opiekun projektu Michalina Gola tel. 735 99 55 32 Sieć Groszek

Anglia

ANGLIA Lokalizacja Liverpool Powierzchnia sklepu 69 m² Opiekun projektu Żaneta Cholewa tel. 735 99 55 32 Sieć Piekarnia prywatna

Bałtów

BAŁTÓW Lokalizacja Bałtów woj. świętokrzyskie  Powierzchnia sklepu 97 m² Opiekun projektu Michalina Gola tel. 735 99 55 32 Sieć Sklep prywatny 

Białobrzegi

BIAŁOBRZEGI Lokalizacja Białobrzegi woj. mazowieckie Powierzchnia sklepu 160 m² Opiekun projektu Karol Markiewicz tel. 734 450 705 Sieć –

Warszawa

Warszawa Lokalizacja Warszawa woj. mazowieckie Powierzchnia sklepu 123 m² Opiekun projektu Radosław Woźniak tel. 734 450 708 Sieć Bio Family

Warszawa

Warszawa Lokalizacja Warszawa woj. mazowieckie Powierzchnia sklepu 92 m² Opiekun projektu Dawid Chmielnicki T: 734 160 006 Sieć –

Układanie i rozmieszczanie towaru w sklepie

Planując rozmieszczenie towarów w sklepie można się zdecydować na układ zapewniający sąsiedztwo towarów komplementarnych (uzupełniających) lub też ułożyć je, kierując się danym asortymentem. Pierwszy układ polega na umieszczaniu obok siebie towarów, których najczęściej używa się wspólnie (np. sztućce, obrusy, zastawa stołowa), natomiast drugi stosuje się, gdy dobieramy towary pod względem grup asortymentowych, a następnie dzielimy na działy […]

Aranżacja wnętrza sklepu.

Kolorystyka Aranżując wnętrze sklepu, nie należy stosować ciemnych i przytłaczających kolorów, gdyż sprawią one, że klient nie będzie się czuł dobrze w takiej przestrzeni, a co za tym idzie – zakupy nie będą dla niego przyjemnością – szybko kupi to, czego potrzebuje i wkrótce opuści sklep. Kolorystyka wystroju powinna być dopasowana do asortymentu, jej celem jest wyeksponowanie odpowiednich produktów. Powinna także […]